maanantai 7. lokakuuta 2013

by the way, I'm wearing the smile you gave me

Mulla on pysynyt järkkäri viime aikoina hirveen huonosti hyppysissä, ja vielä vähemmän oon jaksanut panostaa oikeisiin asetuksiin niinä harvoina hetkinä, kun oon sen laukustani ulos kaivanut. Uuden ihmissuhteen alku on näköjään vähän sellainen, arkisia pikkujuttuja kuvaavalle tyypille hankala hetki elämässä. Oon koittanut ottaa mental pictureita minkä kerkeän, tatuoida silmäluomieni sisäpintaan parhaita hetkiä ja leveimpiä hymyjä, nätisti asettuvia sadepisaroita, vierekkäin potkittuja tennareita ja kylppärin mukeihin muuttaneita hammasharjoja. Ottanut sata screenshottia meidän whatsapp vitseistä ja nauranut niin paljon, että enköhän mä nää hetket muista kuitenkin.

No, oon mä tehnyt muutakin kun pitänyt tätä yhden naisen mental scrapbookkia, kuten..



..ottanut rennosti hiekkalaatikon reunalla


..saanut paljon pusuja elämäni ykkösmiehiltä


..ottanut parit selfiet tositarkoituksella


..tehnyt road tripin Ilkan kanssa kesän viimeisillä metreillä


..fiilistelly räppiä hyvässä seurassa


..käynyt jäbän kanssa Tavastialla kuuntelemassa Looptroop Rockersia ja ollut maailman onnellisin, kun "aldrig" soi 


..nauttinut omasta saunasta ja rikkonut vain muutaman kerran "ei cocacolaa kotiin" -sääntöä..


..suoriutunut vaativista tehtävistä, kuten tän legoauton kokoamisesta 


..hymyillyt paljon itsekseni


..esitellyt jäbän kummipojille 


..tapaillut vanhaa ystävää


..lakkaillut paljon kynsiä


..käynyt kummitädin luona aamupalalla ja ihastellut sen kodin kymmeniä kauniita yksityiskohtia 


..kuunnellut musaa ja ottanut rennosti koulumatkoilla 


..luonut uusia inside- vitsejä.








4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! :) Oot niin nättinä <3

    VastaaPoista
  2. Tosiaankin ihania kuvia. :) Elämänmakuisia ja nättejä. Nuo kynnet on muuten kans tosi hienot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunis! Joo, fiilistelin ku sain hetken pidettyy omaa kynttä pitkänä ku oli muutaman viikon bio sculpturen geelaukset ni kerkes omat kynnet kasvaa niiden alla..nyt ne on taas nysät, nyyhkis. :D

      Poista

jee, sä aiot kommentoida!
tosi kiva ni ei tartte ittekseen höpötellä.